• İçişleri Bakanlığı
  • e-Devlet
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Muş Valiliği
T.C. Muş Valiliği
T.C. Muş Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Mevzuat Tarihçe Valilik Birimleri Önceki Valilerimiz Kurumsal Kimlik İl Protokol Listesi
  • MUŞ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlan Portalı İhale İlanları Basın Bülteni Nöbetçi Eczaneler
  • İLETİŞİM
°C
23
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • Alay Yazıcı
        • Muhammet Fatih Demirel
      • Kaymakamlar
        • Emre Yalçın
        • Ertuğrul Avcı
        • Fatih Uzun
        • Mehmet İlidi
        • Murat Güneş
    • Mevzuat
    • Tarihçe
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
    • Önceki Valilerimiz
    • Kurumsal Kimlik
    • İl Protokol Listesi
  • MUŞ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlan Portalı
    • İhale İlanları
    • Basın Bülteni
    • Nöbetçi Eczaneler
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Hizmet Birimleri
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün Görevleri
 
1) İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
 
2) Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
 
3) Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
 
4) Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmetiçi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
 
5) Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
 
6) İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
 
7) İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
 
8) İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
 
9) İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
 
10) Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
 
11) Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
 
12) Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
 
13) Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
 
Kamu Hizmet Standardı
 
112 Ac. Çağrı Mrk. Md. V.
            Bahattin Bayar
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Erişilebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
T.C. Muş Valiliği Kültür Mahallesi İstasyon Caddesi Hükümet Konağı
0 436 212 10 01-02-03